join saya kalau kamu juga agak bingung

Sunday, December 26, 2010

sutun

so okay..jam bapa saya dah berbunyi dan menunjukkan sekarang adalah tepat pukul duabelas malam.yes..saya belum tidur. saya dah hias blog saya ni supaya kelihatan seperti sebuah blog. follower tidak ada lagi.tak kisahla.saya buat blog ini pun sebab saya nak lepas geram atas semua yang berlaku ke atas saya.

yes..saya gaduh dengan boyfriend saya tadi.kenapa?sebab duit.saya rasa,sudah tiba masa untuk saya berkahwin. tapi boyfriend saya tidak berduit. saya malu dengan kawankawan saya.semua sudah start berumahtangga.saya?saya mungkin akan bercinta untuk entah berapa tahun lagi.boring.bosan.benci.benci.benci.saya geram dengan kehidupan saya.saya tidak menyesal memilih dia sebagai boyfriend saya.tapi kenapalah dia tidak berduit? saya tidak sabar?no...saya cuba untuk bersabar.patutkah saya membuat loan agar dapat berkahwin dengan dia?ish..buruk sungguh perangai.kalaulah saya buat loan,mungkin dalam 50k.cukup untuk saya kahwin di hotel.tapi,ini kan bermakna yang saya dan dia akan berkahwin secara FREE?di mana kah nilainya saya?saya begitu tidak bernilai kah sehinggakan d BELI dengan hutang di bank?shit.saya benci diri saya!

sesiapa tahu bagaimana caranyauntuk mendapat duit dengan cepat dan halal?yes..saya seorang yang sangat gilakan duit. ada orang nak bagi saya duit tak?

erghhh...saya geram...kepala saya agak pening sekarang...kenapa?

akhir-akhir ini, duit saya cepat habis.banyak nak bayar.macam shit saja.saya stress sebab tiada duit.
dermalah saya duit.sutun betul kamu semua ni.

No comments:

Post a Comment